Varlık Yönetimi
Bir demirbaşın kurum envanterine girip hurdaya atılana kadar olan tüm süreçlerini kapsar. Ayrıca, makinelerinizin arıza nedenlerini belirler, döviz bazında makinenizin alış fiyatı ile ona harcanan malzeme ve iş gücü maliyetlerini karşılaştırarak makinenin ekonomik ömrü konusunda yönetiminize karar destek bilgisi oluşturur.
Kurumsal Varlık Yönetim Süreçleri
- Garanti Takibi ve Sözleşme Yönetimi
- Personel Üzerine Zimmetli Varlıkların Yönetimi
- Bakım Anlaşmaları Takibi ve Tedarikçi Yönetimi
- Periyodik | Koruyucu Bakım Takibi
- Arıza Bakım Takibi
- Satın Alma Süreçlerinin Yönetimi
- — Satın Alma Talep Bildirimi
- — Firmalardan Teklif İsteme Süreçleri
- — Alınan Tekliflerin Değerlendirilmesi
- — Seçilen Firmaya Siparişin Geçilmesi
- — Teslim ve Teselllüm Girişlerinin Yapılması
- — Malzeme Depo Girişleri Tedarikçi Değerlendirme Anketi
- — Gelen Ürünlerin Kalite Kontrollerin Yapılması
- Sayaç ve Pano Bazlı Elektrik Tüketimlerinin Takibi
Satın Alma ve Süreci İş Akış Şeması
Satın alma süreci talep ekranı ile başlayarak malzemenin ambar veya depoya girişine kadar aşağıdaki belirtilen süreçlerinden geçerek akışını tamamlar.
- Talep
- Teklif İsteme / Oluşturma / Değerlendirme
- Sipariş
- Teslim
- Malzeme Girişi
Tüm satın alma süreçlerinde içinde barındır dığı iş akışı yönetimi uygulaması sayesinde işletmelerin ihtiyaçlarına uygun olarak dizayn edilebilecek iş akış tasarımları yapılabilmektedir.
Birlikte proje geliştirmek ister misiniz?
E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlendi*